De industrie zegt dat de productie -vermindering van de paneel niet voldoende is, en de marktsituatie kan verslechteren tot de eerste helft van volgend jaar

Aug 15,2022

In 2022 zullen veel fabrieken van het tv -merk over de hele wereld het aantal paneelaankopen verminderen, en het totale neerwaartse revisiepercentage wordt geschat op ongeveer 15%. Onlangs verwacht de industrie dat als de paneelfabrikanten de productie niet blijven verminderen, de marktsituatie waarschijnlijk pas in de eerste helft van 2023 zal verbeteren.

Volgens een rapport van Digitimes op 4 augustus, zeiden bronnen dat leveranciers van tv -merk hun paneldopplanning hebben verlaagd te midden van een zwakke vraag in de eindmarkt. Uit marktgegevens blijkt dat volgens Samsung Electronics, LG Electronics, TCL, Hisense, Sony en Skyworth wachten op de herziene paneelaankoopplannen van tv -merken, paneelaankopen van alle tv -leveranciers in 2022 kunnen afnemen met ongeveer 15% ten opzichte van het voorgaande jaar.

Onlangs hebben fabrikanten uit de industrie erop gewezen dat het nemen van Samsung -elektronica als een voorbeeld wordt geschat dat de inventaris van de totale keten van de industrie van de consumentenelektronica het normale niveau overschrijdt, wat misschien moeilijk is om tegen het einde van 2022 naar het normale niveau te terugkeren. Superpositie dat Q1 in 2023 een traditioneel laagseizoen is, en na deze inventarisaanpassing zullen merkterminals in de toekomst rigoureuzer zijn in het beheersen van de inventaris. Daarom zijn sommige paneelfabrikanten van mening dat de productie -reductie van deze paneel minstens tot Q1 2023 kan doorgaan.